توضیح شیث رضایی در مورد حرکت منشوری با نصرتی در برنامه ابوطالب

شیث رضایی در برنامه ابوطالب حسینی حضور پیدا کرد و در مورد حرکت منشوری و زشتی که با محمد نصرتی انجام داده بود توضیحاتی داد که دوباره این موضوع قدیمی مورد توجه قرار گرفت.
توضیح شیث رضایی در مورد حرکت منشوری با نصرتی
شیث رضایی در برنامه ابوطالب حسینی در مورد حرکت منشوری و زشتی که سالها پیش در جریان شادی بعد از گل با شیس رضایی انجام داد توضیحاتی داد که در این ویدیو مشاهده میکنید.
شیث رضایی میگوید من و نصرتی برای انجام این کار هیچ گونه هماهنگی از قبل نداشتیم و من چون از کودکی بیش فعال بودم همیشه دست به شیطنتهایی میزدم وقتی که من آن حرکت منشوری را روی محمد نصرتی انجام دادم ما را زیر تیغ گذاشتند و حتی دو تن از علما گفته بودند که ما را سنگسار کنند.
شیث رضایی میگوید کمیته انضباطی من را ۳۲۰ میلیون تومان که آن زمان مبلغ بسیار قابل توجهی بود جریمه کرد و همچنین ۲۰ ماه از میادین محروم نمود ولی چون میدانستم این شوخی که انجام دادم با جرایم سنگینی که برایش در نظر گرفتن متناسب نیست به صورت قانونی آن را پیگیری کردم و از ۲۰ ماه محرومیت به ۶ ماه کاهش یافت.





