بیوگرافی مصطفی طاری بازیگر نقش غلام در سریال سفر سبز +سرنوشت
مصطفی طاری بازیگر نقش غلام در سریال سفر سبز ۸۱ ساله اهل تهران بوده و از سال ۱۳۵۳ تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت حرفهای دارد این هنرمند سابقه بازی در سریالهای شاهگوش ،چهار چرخ ،مختارنامه ، سوخته دلان و معصومیت از دست رفته را در کارنامهاش داراست.
بیوگرافی مصطفی طاری
مصطفی طاری بازیگر نقش غلام در سریال سفر سبز متولد ۱۳۲۴ در تهران است و در حال حاضر ۸۱ سال سن دارد او لیسانس تئاتر داشته و از سال ۱۳۵۳ بازیگری را آغاز کرده است از مهمترین نقشهایی که در تلویزیون بر عهده داشته میتوان به نقش شمر در سریال معصومیت از دست رفته و عمر بن حریث فرمانده شرطه های کوفه در سریال مختارنامه اشاره کرد او همچنین در سریال سلمان فارسی که در حال تولید است بازی کرده است.

مصطفی طاری بازیگری را در سال ۱۳۵۳ و قبل از انقلاب آغاز کرده است فیلم سینمایی مسافر به کارگردانی عباس کیارستمی اولین تجربه او در سینما بود در همین سال فیلم غارنشینها به کارگردانی داوود روستایی را بازی کرد فیلمی که در آن عزت الله انتظامی و فخری کوروش بازی میکردند.
مصطفی تاری در سال ۱۳۵۶ فیلمهای گزارش و سلام تهران و خشم الهی را بازی کرد.
سوابق مصطفی طاری
بیشتر فعالیتهای حرفهای مصطفی طاری بعد از انقلاب بود سال ۱۳۵۹ اولین تجربه بازیگری مصطفی طاری بعد از انقلاب رقم خورد و در فیلم های کرکسها میمیرند و از فریاد تا ترور به ایفای نقش پرداخت فیلمهای آوار ،جدال در تاسوکی ، بیپناه،جنگلبان و خواستگاری از دیگر آثار صطفی طاری در سینما میباشد.

بیشتر شهرت مصطفی طاری در تلویزیون بود سال ۱۳۶۳ اولین تجربه او در تلویزیونی رقم خورد و در سریال بار دیگر زندگی به ایفای نقش پرداخت سریالی که از شبکه یک سیما پخش شد او سپس در سریالهای جستجو و فاصله و عیاران و سوخت دلان گامهای خود را برداشت.
بازیگر نقش غلام در سریال سفر سبز
مصطفی طاری بازیگر نقش غلام در سریال سفر سبز ۸۱ ساله اهل تهران بوده و از سال ۱۳۵۳ تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت حرفهای دارد این هنرمند سابقه بازی در سریالهای شاهگوش ،چهار چرخ ،مختارنامه ، سوخته دلان و معصومیت از دست رفته را در کارنامهاش داراست.

شهرت مصطفی طاری برای بازی در سریال سفر سبز یکی از سریالهای پربیننده تلویزیون بود که در نقش غلام بازی کرد نقش منفی که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.
یک سال بعد در سریال معصومیت از دست رفته نقش شمر را بر عهده داشت و سپس در سریال مختارنامه نقش فرمانده شرطه های کوفه را بر عهده گرفت او در سال ۱۳۹۲ نقش شمل در سریال شاهگوش را بازی کرد و در حال حاضر در سریال سلمان فارسی آخرین تجربه حرفهای خود را پشت سر میگذارد.







سال ۵۳ فطلم غبار نشین ها را بازی کرده نه غار نشین ها!! با انتظامی فخری خوروش بازی کرده نه فخری کرش مصطفی طاری عالی بود در فیلم خواستگاری مهدی فخیم زاده